17/9 -08[Beröm]


Igår gick vi alla tre ut på en promenad mot coop. Mange fick springa in och handla medan jag och Disa väntade utanför. När vi väntade försökte jag träna Disa lite med rallylydnad. Det gick inte superbra, om jag har godis kanske det går bättre. Men vi övade på kommandot stanna och så försökte jag få med henne där jag gick, då kommer det fram en gammal söt tant till oss och frågar om vi över, ja svarar jag. Sen fortsätter hon prata och fråga lite om Disa sen säger hon, åh tänk om alla hundar kunde få hade lika bra som hos er.
Naw det var väl gulligt.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Naw va gulligt sagt =) Man blir glad när man får höra någon sånt =)

Kram

2008-09-17 @ 12:31:59
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback