18/9 -08[Onöjd]


Jag är inte nöjd med tillvaraon idag. Hemligheten jag pratade om i ett tidigare inlägg blir inte av. Vi har hur mycket som helst som ska upp i lägenheten och jag känner mig stressad och känner att det inte kommer vara lika fint och prydligt som vi hade innan alla lådor från igår. Får väl se om jag kan slänga en massa.
Vi hade en svart "möbel" i den gamla lägenheten som jag tänkte göra sönder och göra några hyllplan utav, men jag kan slå vad om att Manges farmor och farfar och eventuellt pappa kommer säga nej och slänga den. Då kommer jag bli helt tokig av ilska.

Kommentarer
Postat av: Linda Babe

Strunta i dem. gör vad DU vill det är ju DU som ska bo där och jag är supersäker på att det kommer bli toppen när du gjort färdigt hyllorna.

2008-09-19 @ 09:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback