3/9 -08[Vår egna lilla värld]










Jag var ute och gick med Disa och så ringde Magnus mig och det ledde till små tjaffs. När vi lagt på kom jag tänka på att när man pratar i telefon hamnar man i sin egna lilla värld. Man pratar som om person stod brevid en och i samma tonläge som man brukar ha med den. Som nu när vi tjaffsa höjde jag rösten och vem som helst kan höra våran konversation. Det var som ingen annan fanns runt omkring utan jag var i samma rum som honom och pratade.


Om man tänker på det, så har man mött flera olika folk som skriker i telefonen eller gråter, hotar osv. Det är ju rätt lustig att man hamnar i sin egna värld och inte märker att folk runt omkring faktiskt hör dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback