8/9 -08[Första gången]


I natt sov jag och Mange i våran nya lägenhet. Sängen är jätte skön och stor, men täcket är för litet så Mange tog det hela tiden. Åt även vår första frukost med:)

Den kassa uppdateringen beror på att igår var vi på IKEA och handlade det sista och sen åkte vi till Svenljunga för att hämta mina saker och firade Christopher. Vi var hemma vid 19 tiden och började lasta ur släpet och sen kom Ida, Danne, Sara och Martin och åt pizza med oss. Efter det pussla vi ihop sängen och gick och la oss.
Idag har vi pusslat alla andra möbler och målat lister och städat.
Nu ska vi sätta upp tavlor osv.
Bilder kommer ikväll när jag har mitt minne med mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback