16/4 -09[Sover jag nu]

Hej suckers.

Denna dagen har gått fort. Träffade Peter och Eva idag och gjorde ordning City gross för öpping sen åkte vi till Netto för att kolla att jag sköter mig. Fick åka själv dit och såklart åker jag vilse så jag får ringa GPS:en Emelie. Fick godkänt och sen fick jag åka hem, efter att jag städat kaoset i en butik.

Jag har upptäckt en obehaglig upptäckt. Ibland vet inte jag om jag drömmer eller om det är verklighet. Det har hänt flera gånger att jag drömt något (tror det är en dröm) som är så verklig och handlar om något som kan hända i vardagen. Det blir inte dejavu men jag är osäker på om det var en dröm eller om jag upplevt det i vaket tillstånd.
Väldigt obehagligt ibland.

Kommentarer
Postat av: Mli

Freda: - Jag är här, ehm det är en liten affär här, ser du den?



MLi:- Ehm????

2009-04-16 @ 21:46:27
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback