22/4 -09[Gubba usling]

God morgon, eller nja, jag har varit uppe sedan 8.

Spenderat morgon till att sitta med telefonen i örat. Ringde en spärrservice och fick sitta i kö i 30 min (!) för att sedan få prata med kundtjänsten i 24 sek. Hallå?!

Sen ringde jag till min handläggare på arbetsförmedlingen, som för övrigt är dum i huvudet, som hade skrivit av mig som arbetssökande då jag inte följt handlingsplanen. Men faktum är att det var han som inte följt den. Fan vad otrevlig jag var mot honom! Det slutade lyckligt iallafall :)

Vi får väl se vad denna dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Ida & Revo

Den gubben va ju dum i huvudet..

hahah kul det va igår :P

2009-04-22 @ 11:42:25
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: christina

bra jobbat tjejen nu fick han veta att han levde iallafall och inte kan bete sig hur som helst.

2009-04-22 @ 13:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback