30/4 -09[Sverige värsta bilförare]

God morgon.
Jag och Disa har avnjutit en lång och varm promenad i solen.

När vi gick bland hyreshusen såg jag en gammal farbror och tant packa in lite grejer i bagaget på deras lika gamla bil. Sen skulle farbrorn antadligen låsa upp för hans tant och då var han tvungen att gå upp på trottoaren, och det mina vänner såg inte för lätt ut för denna gamla farbror. När jag såg detta så började jag undra hur bra hans reaktionsförmåga är och om han ens ser något för han var så framåtlutat så jag vet inte vad.
Har inte ni som jag många gånger fått tvärnita när en äldre kör ut mitt framför en? Eller så är de ute ochs söndagskör en onsdag och det finns ingenstans man kan köra om.

Är det inte egentligen de äldre (70-100år) som är sveriges värsta bilförare?

Kommentarer
Postat av: ida

Älskar dig gumman Du är bäst..

Ska bli så kul i helgen..

Kramiz

2009-04-30 @ 23:18:36
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback