15/8 -09[festar med tuppen]

God morgon.
Jag är uppe med tuppen även på min lediga dag.

Igår kom vi hem till mamma och pappa och Disa blev helt galen med kärlek till mamma och pappa. Jag och mamma åkte ner för att handla till helgen och vi stod i grönsakstillhållet i säkert 20 min, mina händer var iskalla och det var lite svårt att få  liv i dem sen.

Vi satt och spelade den försvunna diamenten in till natten med, haha det var jätte kul. Jag hade faktiskt vunnit om det inte var som så att det råkade finnas två diamanter på spelplanen.

dagen som följer ser ut så här: Holsljunga.
Japp, där kommer jag och sambon spendera hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Frida.

Kalvarna ser han nog mest som hundar, eller nåt! =P han bryr sig inte så mycket, men de stora kossorna har han allt lite respekt för och går inte gärna allt för nära! ;) ..

2009-08-15 @ 13:50:46
URL: http://friidus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback