20/8 -09[ tom, helt ihålig]

Jag har nog aldrigt viljat leva så lite som jag vill idag. Det är ingen överdrift.
Jag är jätte tom, en storvuxen man skulle inte kunna täcka tomheten.

Det finns inget att säga, eller det finns det nog men jag hittar inga ord. Jag ska inte skriva ett hatinlägg för jag hatar dig inte, men jag ogillar dig väldigt mycket idag.
Det fanns så mycket planer, så många förväntningar och det slutar i en besvikelse. Jag är en sån person som gillar att planera, att veta hur framtiden ska se ut. Du var en del av min framtid. Varför ska man lära sig den hårda vägen?

Att säga upp bekantskapen är onödigt, men just nu känner jag att inget snällt eller kul kommer komma ut från min mun och eftersom jag en gång älskat dig besparar jag dig det. Men jag vill inget med dig en längre tid framöver.

Hoppas du är/blir lyckligare

Kommentarer
Postat av: Sara

?? Så trist! Finns om du behöver prata! Kram

2009-08-20 @ 15:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback