25/8 -09[Jag lever]

Men det var fan inte långt ifrån att inte göra det.

Jag är helt slut idag. Det var jobbigt att gå upp i morses när sambon höll om mig, mysigt. Sen har det varit rätt mycket på jobbet för det är kampanj denna veckan.

Igår när vi åkte till Varberg hade vi en, ev alkoholpåverkad gammal man framför oss. Han körde verkligen från sida till sida. Han slickade nästan räckena. Det var hemskt.
Så körde vi om honom (ja, jag vet att man inte ska göra det) och då kom han och tryckte bort oss. Det var sjukt obehagligt. Han körde i ojämn hastighet med. Ida ringde 112 och de berättade att det var fler som ringt om honom. När vi åkte av på våran avfart mötte vi polisen med blåljus.
Fy fan!

Kommentarer
Postat av: iDa & ReVo

Hahah gasa gasa kör om honom

- jag vågar inte hahah

2009-08-25 @ 17:28:00
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

Fy så läskigt!

Vad hände annars i Varberg?

2009-08-26 @ 06:36:45
Postat av: Freda

Sara: Jag tyckte det var väldigt obehagligt.

Annars i Varberg var vi på en ny hundkurs.

2009-08-26 @ 10:42:00
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gick det bra då?? =)

2009-08-26 @ 20:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback