4/12 -09[Hur arg får man vara?]

God dag.
När jag skulle gå från jobbet idag fick jag lite panik. Jag hittade inte mina bilnycklar i min jackficka, inte heller i mina jeans eller någonstans nära mig. En snäll kvinna hjälpte mig leta inne på lagret, men utan lycka. Jag gick till förbutiken och frågade om de hade fått några upphittade nycklar, och det hade de givetvis inte fått.
Paniken blir tyngre och jag känner för att ställa mig rakt upp och ner och skrika. Med gråt i halsen går jag mot parkeringen och ser bilen. Yes den står kvar! Det är upplåst, vad fan?! Nycklarna sitter i, men för fan Frida!


Jag tackar alla på CityGross parkering som lät min bil stå kvar.
Tack!

Kommentarer
Postat av: tarja

Been there done that... Man blir så arg på sig själv... samtidigt blir man lättad eftersom bilen står kvar. Syrran glömde bilnycklarna hängades från bildörren för många år sedan på en torsdagkväll i borås... Men bilen stod kvar efter 3 timmar. hahahaha Vi upptäckte detta när vi kom tillbaka till bilen...

2009-12-04 @ 14:47:56
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback