18/2 -09[Ensam på förfest]

Igår kom massa tankar upp i huvudet när jag försökte somna. Jag vet inte varför jag inte kan komma på mer allvarligare tankar. Jag tänker ungefär som den där leken när man säger ett namn ska nästa person säga ett nytt namn på det förra namnets sista bokstav.

Men tanken som jag tänkte var när man hamnade på en förfest med en massa människor man själv inte känner förutom kompisen som drog med dig som känner de flesta där. Då brukar det bli att man sätter sig i soffan och bara tittar på alla och vill för allt i livet att kompisen inte ska gå. Man springer på toan med kompisen stup i ett och stannar ett tag ihop om att klockan kanske går fortare eller att folket är borta när man kommer ut.
Men så tänkte jag sen om man är den som tar med sig kompisen som inte känner någon så vill man ju gärna sitta och prata med folket man känner men kan inte för man har med sig en feg kompis som inte vågar öppna munnen.


Öhh hur tänker jag?

Kommentarer
Postat av: MLi

Du är utmanad på http://emeliehallberger.blogg.se

2009-02-18 @ 19:04:42
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback