2/2 -09[det som hände]

I lördags åkte pojkarna bus till Åre och då passade vi tjejer på att mysa.

  

Jag, Ida och Diana var före alla andra och gick in för att handla det vi skulle ha. När vi kom ut hade resten kommit. Det var satan så kallt så det blev ett snabbt hej då för mig och Ida och så begav vi oss hem och påbörjade maten. Kort därefter kom Diana och Sara.
Vi åt jätte gott och mycket godis och så spelade vi.
 

Jag hade jätte kul, tiden bara flög förbi.
Men såklart innan tjejerna gick skrämde Diana upp mig och Ida skulle inte vara sämre. Det slutade med att jag inte somnade försen 4-5 livrädd vad jag med. Vaknade 9.

Det hände iallafall i lördags och det var mysigt. Tack tjejer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för en super mysigt kväll.

Hahahah man får ju inte vara sämmre

Mohahahahhaa

2009-02-02 @ 12:48:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack!

Jag låste iaf dörrarna hemma eftersom ni tyckte jag skulle det! haha

2009-02-02 @ 14:01:07
URL: http://sarasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback