31/12 -08 [1/1 -09]

Nu har jag slutat. Det ansvariga folket ville att jag skulle jobba frukost så jag fick sluta 01.
Jag har mega ont i mina fötter, vågar inte ta av sockarna för att titta efter.

Det var inte så farligt att jobba idag/natt. Gästerna var mycket trevliga och jag fick jobba ihop med Paulina (någon som vill prata med mig)
Vid tolvslaget fick personalen fin skumpa och skåla med. Helt plötsligt var alla vänner med alla. Till och med Tobbe ville skåla med mig.

Nej jag ska inte klaga, det var faktiskt ett bra nyår, om man bortser från att jag spillde 5 glas på en herrgäst. Men han blev inte arg, hela bordet tyckte jag var så söt och snäll. Fast jag vågade inte gå och servera dem. hehe.

Kommentarer
Postat av: ida

Va skönt för dig gumman. duktig du är.

Saknat dig jätte mkt ikväll..

Puss

2009-01-01 @ 02:19:35
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: mamma

gott nytt på dig kul att det gick bra disa saknar er

2009-01-01 @ 12:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback