5/1 -09[Stordstädning]

Idag har det vart storstädning för hela slanten. Fast det vart storstädning på mitt vis, inte att jag tömde skåp och förråd.
Jag tog ner julen och satte upp de andra årstiderna. Lite sorligt var det att ta ner julen, men det måste göras varje år.

Har blivit lite hesare och det gör ont att host, nysa och harkla mig. Känner mig väldigt febrig nu med, men kan ha att göra med att jag hållt igång hela dagen och nu är jag trött.

Snart kommer sambon hem (förhoppningsvis) och det kanske blir myspys fet mat ;)

Emelie kommer till mig i helgen. TJOHO så glad jag blir, ska åka till henne snart med :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Här är julen oxå borta.

skönt

Köpte några blommor till mitt fönster blev så fint så fint =)

2009-01-05 @ 20:18:27
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: MLi

Haha vad är det för jävla bild. Började asgarva när jag såg den så alla andra i huset undarde vad jag gjorde.

2009-01-06 @ 20:38:15
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback