17/7 -09[Frisbee]

God dag.
Igårkväll kom Torsten och Danne förbi oss och vi spelade kort och tjatade långt efter läggdags för min del, men det var inga problem att gå upp idag. Gick ganska snabbt på jobbet idag. Fick beröm av en tjej som jobbar där, jag blev jätte glad. Det är så härligt att få positiv energi.
Bild

När jag slutade åkte jag till biltema för att kolla om de hade hundnät, men köpte hem frisbees till hundarna.
Disa var jätte duktig, hon hoppade högt och fort. Hon fattade med en gång, men så hände det något i ett hopp och nu är frisbees hemska :(
Fan och!
Nu ska jag ut och göra Maria sällskap i solen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt hund, häftig bild!! =)

Cool bloggdesign! =)

2009-07-17 @ 14:54:08
URL: http://swebitz.blogg.se/
Postat av: mamma

blev hon rädd eller vad?

2009-07-17 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback