25/7 -09[Lördag]

God morgon.
När jag vaknade i morses gick jag ut och tränade med Disa, och det gick hur bra som helst så jag slutade när vi var som bäst och det var bra gjort av mig.
Idag ska sambon åka hoj, jag hade gärna åkt med honom, men jag stannar hemma och fixar lite här istället.

Igår var det minigolf och det gick som jag förväntade mig, jag kom sist men jag hade skit kul! Hade två småländska svansar efter oss och de hade kul åt mig och Sara, haha!
Sista banan var min boll egoistisk. Först fastnar den jämte hålet, andra gången studsar den tillbaka. Vi hävdade att den var i men killarnas regler gällde.
   
Det sista kortet impade Sara killarna. Hon tog den med mindre öppning som killarna försökte komma på hur de skulle få bollen in där. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sara

VI ÄGDE!!!! =)

2009-07-25 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback