9/7 -09[Känns som hösten är här]


Det känns som att hösten står och stampar utanför dörren just nu.
För mig är det ingen bra årstid, jag blir jätte deppig. Känner mig redan deppig, jag har tagit fram varmare kläder samt jackor.
Jag har varit nere sen i tisdags, det är inget kul alls. Sen är det alldeles för mycket tankar i mitt huvud på en och samma gång så jag vet inte vart jag ska börja med. Men sen när hösten verkligen är här är det inte heller långt kvar tills jag fyller år.

Visst är ålder bara en siffra men den siffran, eller siffrorna, jag ska fylla får jag panik över. Åldersnoja.
För vet ni vad som händer sen? Jo då blir man äldre. Allt över 25 låter så gammalt.
Jag får kramp i magen nu när jag skriver om det. Får prata med en psykolog.

Kommentarer
Postat av: Dr Thimell

Inget att oroa sig över, efter 25 börjar livet. Då öppnar sig alla dörrar, du kommer in på mogendans, slipper visa leg på systemet, folk ser dig som vuxen, ungdomar på typ 15 ser dig som en "tant". Det är bara uppåt och framåt med 25!

2009-07-09 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback