16/6 -09[Jag är ganska glad]

God dag fuckers.
Idag tog jag sovmorgon, började 08. Ganska skönt att få sova ut för jag var riktigt trött igår. Minns knappt att jag la mig.
Hade mycket ont i ryggen igår med, fy det var inte kul, så idag tänkte jag på mina lyft och böjde knäna så mycket jag kunde. Såg säkert fult ut men min rygg tyckte om det.
bild

Igår och idag har jag fått roliga nyheter.
Christine och Sebastian kommer fira midsommar med oss  :) Blev sketaglad.
Nyss fick jag veta att en gammal jobbarkompis eventuellt ska flytta till Falkenberg till vintern. Hihi, ska bli kul.

Nu ska jag ta min sprudlande energi och lägga mig i solen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Bra, man ska bära med försiktighet. Böj på knäna ordentligt.

Kul att Kerstin med sambo kommer. Hälsa dom så gott.

2009-06-16 @ 15:35:45
Postat av: Ida <3

Åååå va kuligt..

Ska bli roligt o träffa Christine igen..

2009-06-16 @ 16:10:53
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Tack för hjälpen innan <3

Ses imon Puss

2009-06-16 @ 19:19:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback