3/6 -09[Livrädd]

Jag är konstant rädd. Jag har alltid en klump i magen och har redan förberett mig mentalt. Jag borde varken tänka eller känna som jag gör, varför försvinner det inte? Är det för jag redan har varit med om det en gång som gör att jag är säker på att det kommer ske igen.

Varje morgon måste jag gå ut och kolla så hon lever. När hon har legat still länge (länge för mig) så måste jag kolla att hon andas. Ser jag henne inte tror jag alltid det värsta och mitt hjärta håller på att hoppa ur mig.
Jag litar på henne för hon kommer 99% av alla gånger, men det kan gå på ett ögonblick så ligger hon där och andas inte mer. Jag brukar tänka att jag ska hålla henne kopplad tills hon blir 2 år för då blev hon äldre än Nea.


Jag vet att det är fel att tänka så, jag vet, men rädslan försvinner inte

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Gumman då förstår att det är jobbigt..

Disa kommer va me dig tills hon blir gammal..

NI kommer bli gammla tillsammans =)

kramar om hårt

2009-06-03 @ 18:57:45
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Zandra

Usch det låter jobbigt, hoppas känslan försvinner och att du inte går och tänker på det hela tiden.

2009-06-04 @ 00:06:33
URL: http://xadra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback