11/3 -09[Kompisen är tillbaka]

Igår när jag rensa bland Disas alla koppel och halsband och strunt hittade jag hennes gamla vän krokodilen (som för övrigt är en grön flodhäst) och henne ögon glänste så jag tänkte att nu får jag banne mig laga denna krokodil (den gröna flodhästen)
 

Jag satt där och sydde, för hand ska tilläggas, och Disa skutta och drog i krokodilen (den gröna flodhästen) för att skynda på mig. Tillslut blev jag klar och gissa om fröken blev glad.
Hon skutta runt och skakade och drog i den nyreonverade krokodilen (den gröna flodhästen) så jag trodde den skulle gå sönder igen, men det gjorde den inte. Hon vart helt överlycklig :)
   

Kommentarer
Postat av: sara

Naw så gulligt! Hoppas du mått bättre idag!

2009-03-11 @ 19:04:50
URL: http://sarasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback