18/5 -09[A little bit of this and that]

Nu är jag en anings piggare.


Helgen bestod av ett besök till Svenljunga, där vi åt gott och tittade på ESC. När vi åkte hem på söndagen stannade vi till hos Martin och Sara som vi hjälpte till i trädgården. Var ändå kul och skönt att jobba lite, lite muskler så ;)
Kort och gott såg helgen ut så ungefär.


Idag ska jag måla lite provfärg i sängekammaren och se vad för färg jag vill ha. Det var ju för sjutton inte enkelt och välja en färg, det var ju 83 nyanser och sånt. Ja vi får väl se vad det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det blir nog kanon när det är färdigt! =)

Tack en en gång för hjälpen! Ajaj säger min stackars kropp idag.....

2009-05-18 @ 14:56:40
Postat av: Freda

Det kommer bli alla tiders :)

Hehe min kropp tyckte om det ;)

2009-05-18 @ 19:02:26
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Sara

Finns mer och göra om du e sugen =P

2009-05-18 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback