25/5 -09[Nu är du här, sparris]

Hejsan.
Sämst på uppdatering, har dock inte kännt för att blogga.

Igår åkte jag och sambon med Torsten till Göteborg. Sambon hade hittat en mc (cross enligt mig) som han ville titta på. Vi tänkte att det här går nog under eftermiddagen, men icke. Det var ju skit långt till mannen med mc:en (crossen). Väl framme fick Torsten provköra och, jo då, han tyckte allt att sambon skulle kunna ha denna till en början så han slog till och köpte den:)
Vi åkte till Martin där alla killar ville provköra den. De var helt lyriska. Haha men det var jag och sambon med ;)

Just nu är jag så trött att ögonen går i kors. Hej svejs så länge

Kommentarer
Postat av: Sara

Karlar alltså... Allt med motorer i är skoj... De roar sig lätt =P

2009-05-25 @ 13:10:02
Postat av: DOGGYSTYLE

Cross* ;)

2009-05-25 @ 13:23:32
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/
Postat av: mamma

du ska se att du kommer gilla och åka bakpå om det går grattis mange till mc-n

2009-05-25 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback