4/5 -09[Skåneresa]

I lördags var det fullt upp hela dagen.
Jag jobbade, och det var inte kul. De hade kampanjpris på godiset så det kryllade av folk redan vid öppningstiden hos mig. Det skulle även vara ansiktsmålning så några pallar med godis i lådor skulle ut med, MEN det hade inte personalen någon aning om så jag fick springa och jaga någon som visste något om något. Tillslut fick jag reda på vart det skulle vara, så jag kunde ta in pallarna i butiken. Lådorna var väldigt ostabila och jag tappade en halvpall. YES! Fick ingen hjälp och bara skäll, ja men kul tack ska ni ha.
Hann inte med hundkursen men åkte dit och pratade lite, sen åkte jag och Ida mot Skåne. Resen dit gick fort för då var Ida vaken ;)
Vi fick oss en liten chock när vi kom dit. Det var stenar och rötter på stigarna och det gick väldigt mycket brant ner- och uppför. Det blev krånligt att gå där med hundarna så vi vände efter en bra bit. Gick till bilen och hämtade vår picknick och satte oss uti det gröna.
När vi var hemma igen duschade vi oss och hundarna sedan begav vi oss till Camilla. En väldigt lyckad dag och kväll:)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hehe.. Ja det är dags nu.. =)

2009-05-04 @ 14:09:23
URL: http://xadra.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är bara för att dom oxå var stressade säkert.

2009-05-04 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback