1/11 -09[Häcken full]

God kväll.
Ja ni, inte har det varit mycket skrivande här inte. Den enkla förklaringen är att jag har haft fullt upp hela helgen.
Jag fick jobba i lördags och när jag kom hem skulle sambon iväg sen skulle vi vidare och sen skulle vi äta och helt plötsligt är klockan kvart i att åka.
Stressa, stressa, dock i onödan;)*host host*

 
Vi var på kalas hos Johan och Diana (tradition) och de hade verkligen gått in för det i år. Riktigt läckert. Diana var hur fin som helst, trots linserna;) Det var kul och trevligt, tack så mycket.

Idag har mor och far varit här och lämnat Disa och myst lite.
Nu ligger Disa och sambon avdäckade i soffan och jag ska hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: tarja

Läskiga människor du umgås med :D

2009-11-01 @ 21:14:44
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Sara

Va inte mitt fel att alla andra va sega!!! ;-)

2009-11-02 @ 06:29:45
Postat av: Freda

Sara: Haha jag vet, det var ju dom jag syftade på ;)

2009-11-02 @ 11:54:18
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback