5/11 -09[Rensat och jordigt]

Nu är jag mätt!
Jag hade ju gjort ett löfte med mig själv att inte äta så mycket. Det är det sämsta att göra det tyst med sig själv, ingen annan har hört det.


Innan när det var ljust ute fick jag mig ett ryck och rensade i landet, eller vad det nu är. Disa ville hjälpa mig, men det gick inte så bra för hon skulle göra det fort och sen sprang hon iväg. Haha hon hade så kul, hon hade massa roliga ryck. Britt och jag stod och skrattade åt henne.
Nu upptäckte jag att våran billiga Netto utebelysing inte funkar. Åker förbi Rusta i morgon och ser om jag hittar något :)

Just det ja! När jag och Disa var ute i morses snöade lite, pytte pytte lite men det var snö!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback