14/10 -09[Härlig höstpromenad]

Idag bestämde sig min kropp för att vara sjuk, men min hjärna vägrar acceptera det. Så då tog jag min hund och stack till Sara i stallet och gick en promenad med hundarna och Jeason.
Disa fick riktiga härliga stollaryck på åkern. Det var så kul att se, lite synd att jag inte tog kort på det.


Sen bjöd Sara på negerbollar och varm oboy och det kunde jag inte motstå så jag följde med henne hem. Sara hade väldigt mycket överskotts energi och ville ut på en till runda. Vi släppte hundarna i skogen och de gick jätte bra tillsammans:) Solen hade jätte fint ljus över oss. Fasen att det inte blev några kort.
Men sen började hjärnan fatta att kroppen faktiskt hade rätt, så jag begav mig hem och nu sitter jag i soffan med en varm filt och en varm Disa.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för 2 härliga promenader!

Nästa gång får kameran följa! =)

2009-10-14 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback