21/10 -09[Träning med hund]

Jag och Emelie med hundar åkte upp till Tröingebergs skog för att lägga ut spår och träna hundarna.
Disas spår var inte mer än 50m, men hon gick det galant :)
Sen tränade jag inkallning, platsläggning, sättande under gång och uppbindande vid ett träd. Allt gick jätte bra, fastän hon rymde till Nova några gånger kommer hon till mig när jag kallade på henne. Jag var så nöjd så nöjd :)



Vi testade att kalla in hundarna samtidigt när de korsade varandras vägar, det gick klockrent, vi blev riktigt förvånade. Så här såg det ut.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahaha!!

2009-10-21 @ 14:56:05
Postat av: DOGGYSTYLE

Så jävla snygg bild! Vilka duktiga hundar vi har, förutom när dom plötsligt tappar hörseln!

2009-10-21 @ 18:35:38
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback