17/9 -09[Spökar det?]

God morgon.
Det såg ut att bli en solig höstdag, men så vaknade jag.

Jag har gått runt och plockat lite i lägenheten och så känner jag en röktlukt, den blir starkare vid toaletten/hallen. Det luktar i hela lägenheten men det är svagare än vid toaletten.
Jätte konstigt, för igår luktade min tröja jätte mycket cigarettrök, och den var nytvättad.


Det är ingen ny som har flyttat in, och jag vet att kärringen från ovan röker eller har ofta gäster som röker, men jag har aldrig känt av det.
Är det grannarna eller spökar det?

Kommentarer
Postat av: Sara

Buuuuu!!!

Glöm inte kolla under sängen innan du går o lägger dig =P

2009-09-17 @ 14:19:59
Postat av: tarja

Det är nog ett spöke... passa dig... :D

2009-09-17 @ 15:26:49
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Kan vara så illa att någon röker i er tvättstuga? Eller så är det någon avliden som du känner som rökte som säger HEJ till dig.

2009-09-18 @ 08:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback