22/9 -09[hmm?]

Jag börjar bli orolig. Vad är det som händer? Vad har jag gjort?!

I massa veckors tid har jag blivit en riktigt blödarkärring. Det är verkligen inte jag.
Jag har en film jag bölar till, alltid, spelar ingen roll vilket humör och det är Braveheart.
Men som sagt, den senaste tiden.. jag har börjar lipa till reklamer och bröllop. Seriöst?!
För att inte tala om mina humörsvängningar (ledsen, kåt, glad, arg, lycklig)


Mamma, pappa - bli inte förvånad om ni får två barnbarn nästa år.

Kommentarer
Postat av: iDa & ReVo

Öhh hahah är du lika söt som den apan så får du vara precis sådär =)

Sötis du

2009-09-22 @ 20:07:54
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

Tror dina minipiller kan vara en stor bov till humöret.... ;-)

Söt bild på apan! =) D e du =P

2009-09-23 @ 06:13:18
Postat av: mamma

VA! ska Disa ha valpar ändå?

2009-09-24 @ 20:26:20
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback