28/9 -09[Egen godispåse]

Jag är mätt! Jag och Sara hade en middagsdejt som vi bokat före sommaren tror jag och först idag belv det av.
Det blev thaimat och det var djävuliskt gott!
Disa och Lilja kom bra överrens med, fast Disa kan vara läskig.
 
 
Tidigare idag hämtade jag min bil som sambon tagit till stationen och passade på att gå in på Djurmagazinet och kolla om de hade någon rolig kamptrasa och ett balsam Sara.B rekommenderat.
Köpte en ny godispåse med, man fick med lite godis så jag sa varför inte.
Passade på att fixa utseendet med. Det var inte lätt när materialet var ojämn men det gick så ha översyn med fläckarna här och där. "Disa Bus"
 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Egen godis påse, coolt!

2009-09-28 @ 16:30:15
Postat av: Sara

Tack för lunch sällskapet =)

2009-09-28 @ 18:58:40
Postat av: Freda

Visst är det. Jag ska göra en till dig med.

2009-09-28 @ 19:09:54
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback