29/9 -09[Gråtig]

Jag är helt slut, HELT slut. Varit vaken sedan 05 började jobba 06 slutade 17. Det enda jag ätit idag var frukost 05:20.
Jag har varit så nära att börja gråta flera gånger. Frustrerad, hungrig, ont i magen, klämde mig, skar mig.
Orkar inte vara social idag, orkar inte prata, så bli inte ledsen jag orkar bara inte. Jag vill sova.

Hämtade Disa direkt efter jobbet. Fick vänta på min tur i 30 min pga den sena tiden.
Disa var jätte glad när hon såg mig, hoppa och flög. Kunde inte tro att hon varit sövd.
De tog bort 2 knutor och en tand.
  


Kommentarer
Postat av: Sara

Sov så gott så du är piggare imorrn!

Äta MÅSTE man gumman!

Skönt att allt gått bra med fisen! =)

Kram

2009-09-29 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback