3/9 -09[Leksaker i mängder, nästan]

Hejsan hoppsan.

Idag åkte jag och spontanhandlade på Gekås. Disa behöver mer leksaker.
Hittade massor med roliga leksaker, men de flesta hade pip i sig och då går de sönder på 5 minuter. Hittade andra intressanta saker, men det handlar jag när plånboken är lite större;)


                                                  


Direkt efter Gekås åkte vi till Coop för att få in på zoo magasinet. Till min och Disas glädje jobbade Diana. Hon hade inga kunder så jag kunde stå och prata med henne ett tag. Sen ville Disa gärna ta fiskarna. Haha hon såg så söt ut.
De har massa erbjudande där denna veckan så vi passade på.

 
Haha, Disa vill gärna ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback