15/12 -2010[Wow]

Jag och sambon ligger i soffan och myser, plötsligt ringer det på dörren och Disa flyger fram till dörren och skäller.
Det är en man som kom om ett abonemang till tv, han går in i köket och pratar med sambon. Jag ställer mig i dörrkanten för att samtidigt ha koll så Disa inte skäller ut honom. Mannen ber mig komma fram och kolla vad för tv kanaler vi ska välja. Jag går fram till border och rätt som det är ser jag en svans vifta i ögonvrån.
Disa står och trycker hos mannen, jag och sambon håller andan och är beredda att fösa ut henne. Men hon står där så nöjt samtidigt som mannen klappar henne och pratar med oss.


Vi blev så paffa och nöjda, varför kan hon inte vara sån mot alla?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Men hon är ju så mot alla...innerst inne iaf! =)

2010-12-15 @ 20:37:54
URL: http://www.MagnusOhlsson.se
Postat av: Jonna

mig är hon ALLTID snäll mot;)

kan ju bero på att hon är ute då med...

2010-12-16 @ 08:46:15
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Disa är alltid snäll. Bara en massa bus i henne.

Sen tror hon nog att hon är en liten pudel samma som Revo tror att han är en dobberman åååå va rädda vi är för dig Revo hahaha =P

2010-12-16 @ 13:30:30
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback