25/12 -2010[Juldagen]

God morgon allesammans.

Igår var julafton, och jag hade en mycket trevlig, glad och mysig julafton.
I onsdags åkte jag direkt till Camilla, där även Emelie väntade på mig. Vi åt och drack och pratade in till småtimmarna. Dagen efter var det ju julklappshandling. Att åka dit var nemas promblemas, men att ta sig hem tog längre tid. Vi var tydligen inte de enda ;)
 
När vi var klara åkte jag till Ullared och hämtade upp min kära sambo och Disa, därefter begav vi oss till Svenljunga och myste med mamma och pappa. Jag somnade dock i allt mys.

När jag dagen efter vaknade med en studs upp ur sängen, såg jag att tomten hunnit före mig med att klä granen och slå in paket. Som tack för hjälpen la jag alla paket under granen och studerade dem noga, eller mina givetvis.
När tomten kom, blev man minst sagt förvånad, men det berättar jag i nästa inlägg.

Tack för alla julklappar och tack för en mycket bra julafton.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja tänk vad tomten hinner med när alla andra ligger och sover så sött haha, tack själv frida för alla klappar och en underbar julafton

2010-12-29 @ 07:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback