8/12 -2010[Slut för idag]

Idag var sista dagen på Startrading. Känndes skönt att gå därifrån och veta att jag inte ska tillbaka försen nästa höst.


Jag har haft äckligt roligt med alla lagerarbetare och söta Emelie. Jag skulle vilja ha alla i min ficka och ta fram dem när jag behöver bli road eller saknar dem. Nja där tog jag väl i, alla kommer jag inte sakna dem kommer bli skönt att slippa ifrån.
Jag vet att alla kommer sakna mig. Att jag pratade nonstop, alla lappar jag lämnade, alla dumheter jag gjorde, skrattanfallen. Ja herregud vad ni kommer sakna mig ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Du måste komma o hälsa på, varannan vecka MINST!!

2010-12-08 @ 21:27:20
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback