Holsljunga is the shit

Jaha ja då sitter man hos stora syster Jonna och hennes grabbar och fiser lite grann.
Det är full fart här, men det gör inte mig något för jag älskar när det är full fart och jag älskar barn!
Barn är verkligen livet det tycker jag! Skulle vilja ha hur många som helst.
Min dröm är 5 stycken.
2 killar och 3 tjejer är drömmen. Sven, Sune, Anna-Greta, Britt-Inger och Pia-Rut.

Nu ska jag snart till Ge-Kås med min kärlek. Mannen i mitt liv. Magnus!!!
Vet bara inte vad jag ska köpa när jag är där, det är så svårt att hitta där nu för tiden.
Innan visste jag precis vart bindorna, kondomerna och tandkrämen fanns. Men nu hittar man ju knappt det.
Så idag blir det bara hushållspapper och toapappper. Så får vi diarré idag så är det lugnt!

Nej nu är det dags att bege sig, har ju snöat lite och jag är lite harig när det kommer till att köra bil i snö.
Värst är det på sommaren när det är +30 ute och asfalten blöder. Då tycker jag det är riktigt läskigt att köra.

Hej Hopp Knas Topp


Mina fina systerbarn Hampus och Fabian


Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Såklart att det ringer precis när jag läst färdigt. Fy fan vad roligt.

2010-12-09 @ 12:54:50
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: Ida- Mamma till Jouline♥♥♥

Haha du är rolig du..

2010-12-09 @ 21:18:49
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback