11/2 -2010[Lugn och fin nu]

Jag var ute på en promenix med Disa och när vi närmar oss att komma hem ser jag en katt vid trappan där vi ska gå ner. Disa ser den inte då hon är upptagen av korvbiten jag har i handen. Jag vänder om men tänker nej, vi ska bannemig gå förbi den. När vi vänder är katten borta så vi traskar på. Men då sitter den vid bänken vid trappan.
Disa får syn på den men säger ingenting och drar inte och katten ser inte besvärad ut så jag tänker att nu jädrar ska vi träna.


Så jag sätter och lägger Disa och har kontaktövningar och hon sköter sig super bra. Men när vi ska gå vill hon till den, så då gjorde vi om.
Det var tur att katten var så snäll så vi kunde träna lite.
Hade jag haft mobilen med mig hade ni kunnat få se hur nära Disa kunde ligga utan att bry sig om katten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback