2/2 -2010[Lite off, you don't say]

Att det kan ta en sån tid att uppdatera en blogg!

Jag och Disa har tränat massa på apportering och äntligen tar hon den när den ligger på backen. Hon tycker det är jätte kul, hon ler med hela kroppen. Härligt att se.

Idag var vi hos Martin och Sara och drog pulka. Hon var super duktig och trött när hon kom hem.
Sen lyckdes jag inte ta mig därifrån för bilen fastnade så jag ringde Torsten och bad han hjälpa mig. Jovisst säger han och så kör han med fast. Haha så dumt det blev.
Men vi lyckades komma därifrån med lite sladd och mycket slit ;)


Sån borde jag haft


När jag kom hem och skulle parkera lyckades jag parkera på sambons bil så den fick en buckla på framdörren. Tur att det var sambons bil, men lika pinsamt för det!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag med kört fast för första gången denna vintern! Tog mig hela vägen till jobbet, men väl där lyckades jag inte ta mig in på parkeringen ;-)

2010-02-03 @ 08:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback