30/7 -2010[Borta bra men hemma bäst]

Hej och välkomna igen.


Nu är vi hemma, i Svenljunga, efter en hemsk hemfärd. Vi har bara oflyt när det gäller flygresor. Men vad lärorikt det är!
Det börjar med att,.,. nej det är en för lång historia så jag drar den korta.
Planet från JFK (New York) blev försenat två timmar vilket innebar att vi missade planet från Bryssel vidare till Göteborg. Vi fick nya biljetter, från Bryssel till Köpenhamn till Göteborg.
Tjoho, tänkte jag... MEN, planet från Köpenhamn till Göteborg skulle avgå 17 och vara framme 18.
Men lycka på vår jord så lyckades vi byta så vi kunde åka 14 och vara hemma vid 15.


Så nu är vi hemma.
Jo just det, vi fick inte med oss vårat bagage heller.


Jag har så mycket att berätta och visa, men jag tänker sova först.

Kommentarer
Postat av: Sara

Väntar med spänning på att få höra allt!

2010-07-30 @ 20:03:47
Postat av: mamma

otur med bagaget men tur att NI kom fram som ni skulle fast med lite förseningar och strul

2010-07-31 @ 09:40:53
Postat av: jonna

Uppdatering då? Jag vill se kort! Fast jag får väl komma till fbg och titta istället.

2010-08-06 @ 15:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback