31/3 -2010[Jag vill ha din röst]

God kväll suckers.

Min rejäla förkyldning börjar lägga sig, även min röst.
Denna veckan kommer jag jobba varje dag. Sen kommer jag vara rätt så trött på godis, människor och påsk. Ska bli helt underbart att få sova ut i helgen, har varit full rulle de senaste veckorna.


Har ni någonsin pratat med någon i telefon, utan att veta hur personen ser ut, och bara bli helt förälskade i rösten? Min oderkille låter så förbannat snygg och han har en sån go skånsk dialekt.
Jag letade efter honom på facebook en gång och fick ett sökresultat av en äldre herre i ca 45 års åldern. Mina drömmar om att se honom i badshorts försvann rätt så snabbt. Men så idag tog drömmen liv igen. Han kan omöjligt vara 45 år efter dagens samtal.
Jag längtar till nästa jobbfest.

 


Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Order*

2010-03-31 @ 20:03:01
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback