11/5 -2010[Fy bubblan]

Jag har suttit här ett tag och försökt berhärksa mig att inte skriva massa klåpord och svordommar.


Röken ryker fortfarnade ur mina öron, ögonen är fortfarande mörka.
För att göra en lång historia kort: I en butik fick jag inte allt jag beställt,i en annan butik kom inte leveransen. Den kommer i morgon och jag är upptagen i morgon och att göra det på torsdag är försent.
Jag ringer min chef för att höra om hon kan hjälpa mig, det slutar med att jag gapar på henne.
Är det någon/något som gjort mig lite för mycket irriterad, då kan vad som helst utlösa ett krig.

Jag är väldigt glad över att ha ett jobb, men det här jobbet har börjat gå mig på nerverna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback