20/5 -2010[Däven?]

Just nu är jag kanske lite däven, som min kompis uttryckte det. Jag borde inte heller sagt något för jag ogillar att prata om saker som tynger mig. Men så kan man ju se det på det viset att om jag inte är på mitt vanliga humör så beror det inte på något ni gjort.
Är vi vänner igen? Bra då fortsätter vi.


Idag red vi ner till paddocken för jag var sugen på att arbete. Eftersom det är många år sedan jag red så tar mina knän stryk just nu, men ingen fara på taket i morgon ska jag hämta mina knäskydd.
Det är så super kul att ha häst igen. Ridturen igår lever jag på än :)

Kommentarer
Postat av: Sara

-Ska vi galoppera?

-Ne.... :S

-GALOPP!!!!

2010-05-21 @ 06:55:50
Postat av: Freda

Haha. Det var så kul! ;)

2010-05-21 @ 11:00:42
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback