10/9 -2010[Hemma, på frukost]

Hej hopp, gummi... band.

Sitter hemma och äter frukost. Ska byta om till mina andra jobbkläder och bege mig till Halmstad. När jag kommer hem ska jag vila. Åh vad jag ska vila. Jag ska vila så andra tappar hakorna i backen.

Igår fick jag ett tråkigt besked. Min telefon (som är på lagning för 3:e gången, ni vet 3:e gången gilt) kommer inte klara sig. Tydligen hade den kraftiga vattenskador. Pappa och sambon vill göra allt i sin makt för att rädda den, och jag vill att den ska bli räddad, men orkar inte med ett till misslyckande från den.

Så nu har jag tittat runt lite, och står i kvalet av dessa
 

För er som inte har en aning om vilka dessa är så är den vänstra u10i Aino och den högra är X10 Mini Pro

Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Hahah du och dina telefoner =)

Jag skall få ny i oktober eller november genom mitt abonnemang =)

Hmm vad skall man välja?

2010-09-10 @ 13:17:35
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: IDA-Blivande mamma

Hahaha hmm menar du den där röda butiken??

Hahaha

jag har också funderat på Aino =)

2010-09-10 @ 13:39:30
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jonna

Alltså du hittar alltid dom billigaste alternativen. Jag har en här annars, helt gratis. En philips fizz. Helt gratis!!!

2010-09-10 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback