4/9 -2010[Sleepless in Svenljunga]

Gluten morgen.

Jag känner mig bakis, men inte så kontigt. Jag var väldigt delaktig i deras grannars fest i natt, även då jag satt i soffan under dem.



När klockan började närma sig 05 blev det tyst och jag tänkte "Hallelujah" men då började det igen.
Men jag måste ha slummrat till, för jag vaknade till av att hundarna skällde till när Martin gick upp. Sedan dess har jag varit uppe och jag passade då på att städa deras kök och slänga massa skräp och panta deras flaskor sen julas. Duktiga jag.

Om en stund ska vi täcka våra skönhetsbrister och åka in till stan och se till att alla ser vem Martin är på systembolaget.

 


Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Hoppas ni får en toppen helg.

Hälsa Söta Emelie och söta Novis och Disa bus så klart =)

2010-09-04 @ 13:13:17
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback