18/8 -2011[Gränsen är nådd]

När jag var hemma på snabbvisit i tisdags tog jag och Sanna våra hundar på en promenad runt Ätran. Vi var inte de enda. Alla dessa hurtiga männsikor!
Efter det tyckte hon att jag skulle följa med och kolla på film hos Lisa, så jag våldgästade dem och de tyckte det bara var roligt så jag får göra det fler gånger då, hehe.


Det skulle bli film, men filmen alla ville se fanns inte så Erik och Lisa valde Gränsen, en svensk "krigs"film.
Vi satt där helt inne i filmen, till slut var det nog bara Erik som tittade på den. Fy fsiken vilken dålig film!
Rekommenderas inte!

Ingo och Disa skötte sig bra, oavsett vad Sanna tyckte om Ingo just den kvällen.
Disa tycker valpar är väldigt jobbiga, lite läskiga. Hon tyckte inte om Killroy alls när han var mindre, men nu så går det jätte bra.


Kommentarer
Postat av: ....

..... .......... ....... .................. .... .......................... ..... ... .. . ...!!!!

2011-08-18 @ 09:06:19
Postat av: Freda

Ja, fast inte alltid?

2011-08-18 @ 09:08:55
URL: http://fredaom.blogg.se/
Postat av: Ida & Jouline

Haha vad är

Det för kommentar överst??

2011-08-20 @ 22:12:09
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback