30/12 -2011[10 saker jag skulle...]

Blev utmanad av söta Nattis. Det var inte lätt att komma på fem saker till allt.

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag gick första året på gymnasiet i Mark. Träffade första pojkvänen, blev en liten fjorttis.
Försökte nog klura ut mig själv, för jag vet att jag valde helt fel linje då jag bara gled genom första året.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag slutade jobba för Startrading och började som städerska på ISS (timanställd dock)
Det var sjukt mycket snö så det var väldigt mycket pulka åkning med Disa.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Beror lite på vad snacks innebär. Jag är inte förtjust i godis och tål inte chips men ÄLSKAR svenska lantchips lättsaltade.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj vilken svår.
The reason – Hoobastank
De flesta Björn Rosenström

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

  • Ge massa till de behövande så som svältande, krigsdrabbade, cancerfonden m.m
  • Betala av mina skulder.
  • Skaffa det jag drömt om, hus, bil, häst och medlemskap i en snobbig golfklubb.
  • Ge min familj så de klarar sig.
  • Resa runt med sambon.

6) FEM DÅLIGA VANOR:

  • Talar före jag tänker.
  • Envis som synden.
  • Biter på nagelbanden. (Jag vet så jävla äckligt!)
  • Tar på mig för mycket ansvar. Vet hur jag vill ha det, men jag kan ju inte redan ha 15 bollar i luften då.
  • Tar åt mig för mycket. Självförtroendet är inte alltid med mig.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

  • Ligga och mysa på sambons axel och höra hans hjärta slå och höra hans andetag.
  • Träna med Disa när vi båda är taggade.
  • Fota. Vill så mycket, men har mycket kvar att lära.
  • Överraska mina närmsta med någon greja.
  • Umgås, se film tillsammans, hitta på saker.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

  • Något som har blommor på sig.
  • Jazz byxor. De hade sin period, och jag lärde mig en läxa.
  • Kamouflagekläder.
  • Äkta päls.
  • Korv i bröd

9) FEM FAVORITLEKSAKER:

  • Datorn
  • Systemkameran
  • Mobilen
  • TV
  • Micron

10) TIO  PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Alla som vill göra den


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Ja, det är iallafall ett steg i rätt riktning, det är ju inte bara hundar och andra djur som far illa, även människor!

2011-12-31 @ 13:06:01
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback