5/2 -2011[Bryter på skånska]

Hej hallå dagboken.

Det var en mycket seg dag igår, men ack så kul vi hade!
Fick med oss hur mycket godis som helst hem, (har bilder på det men vet inte hur jag lägger över de till datorn) fördelen med att åka på godiskonferens ;)

Jämte mig på föredraget satt en kvinna med stor personlighet. Ni vet en sån man bara ser på tv och tänker "stackars människor som är runt henne". Hon bjöd på många skratt och var mycket trevlig och superskånsk.

Majoriteten var skåningar, men jag bröt inte på skånska en enda gång, så trött var jag.


Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Fel, fel, feeeeel ;)



2011-02-05 @ 13:32:46
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback