21/1 -2011[Hiss och Diss]

Hiss:
När butikschefen ringer och frågar om jag har tagit ledigt för de saknar mig.
Då vet man att man har gjort ett bra jobb.
Jag har låtit min vikarie ta en butik nu när jag har så satans mycket att göra på City Gross.



Diss:
Folk med Gekås-syndrom. Dvs de stannar mitt i gångarna med sina kundvagnar eller tar med sig vagnen runt hela godisön så jag inte kommer åt. När jag ursäktar mig för att jag vill fram, blänger de på mig och drar vagnen närmre sig eller så går de därifrån som om jag förolämpat dem.
Man kan ställa undan vagnen och gå runt utan den, om man nu har sin handväska i den kan man hänga den på axeln. Jag antar att de inte alltid har med sig en kundvagn för att ha handväskan i, överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback