3/1 -2011[Bruuuuum]

Ställde klockan på 04, kom upp 04:17, tog på mig och gick ut till bilen.
Skrapade rutorna, frös som en tok, hoppa in i bilen. Men vänta, jag får inte upp bildörren!
Biladjävulen är ju låst. Springer in och hämtar extra nyckeln, springer tillbaka till bilen (behövde inte vara orolig att någon skulle ta min bil på tomgång när den är låst) och försöker låsa upp. Aparatadjävulen funkar inte! När man låser upp bilen "fattigman-stil" går larmet igång men tänkte att det skiter jag i. Men nyckadjävulen går inte att vrida om i låset.
GAH!!!!


Ringer sambon och precis när han svarar kommer jag in i bilen.

@#!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

såå typiskt fredasenario!!

2011-01-03 @ 18:59:17
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback